tirsdag den 1. januar 2008

status strik/hækling

Jeg har en del kasser med restegarn, og har derfor igangsat et par projekter for at få brugt noget af det. Men som regel bliver jeg så fristet af noget nyt undervejs! Her er status pr. 1/1-2008:

Denne poncho i dominostrik startede jeg på i januar 2007. Jeg havde en masse uldgarnsrester i gult/grønt/blåt og supplerede så med den vinrøde farve. Jeg var nået hertil i feb. 2007 men fik så pludselig nok af at strikke firkanter, så det er ikke kommet så meget længere.
Inde hos webstrikkerne var der på et tidspunkt vildt gang i bølgehæklede tæpper. Det forsøgte jeg også, men jeg kunne ikke få det til at passe. Derfor begyndte jeg i okt. 2007 på denne pude i bomuldsrester i muslingemønster. Her er status pr. 31/10-2007:
På pindene p.t. har jeg dette pudestykke i en rest beigegarn. Jeg fik lyst til at forsøge med nogle forskellige ret/vrang mønstre, så jeg fandt 4 som jeg har anvendt fra højre mod venstre: perlestrik, diagonal rib, kornmønster og falsk patent. Her er status pr. 01/01-2007:

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Hold da op - af en ny blogger så er du sørmer hurtig til at få indhold på din blog. Glæder mig til at læse med. Tryk på navnet og du kan se min :-)

background