tirsdag den 1. januar 2008

Babytrøje og babyborn dukketøj

Mens jeg ventede vores datter i 1995/1996, fik jeg lyst til at strikke igen. Det kunne jo ikke være rigtigt, at jeg ikke selv havde strikket noget til hende. Da jeg på det tidspunkt ikke vidste om det blev en dreng eller en pige, valgte jeg at lave trøjen i gul/hvid:

Mens hun var lille blev der også strikket en sød kravledragt med kaniner på samt adskillige striktrøjer (en grå med norsk mønster, en lilla med snoninger, en gul med mønsterstrik, en hvid cardigan med hulmønster m.v.). Der er desværre ingen digitale fotos af disse. Udover dette skulle der selvfølgelig også produceres dukketøj til bl.a. babyborn og Barbie. Nedenfor er der et par kjoler og en trøje til BabyBorn set henholdsvis forfra og bagfra:


Ingen kommentarer:

background