tirsdag den 1. januar 2008

En rigtig kvinde kan aldrig få for lidt tasker!

2005/2006 blev de store taskeår! Jeg manglede en taske til mine broderier (som godt kan være lang tid om af blive færdige!). Derfor lavede jeg en klaptaske med diverse broderier på klappen:
Strikketøjet skal også opbevares standsmæssigt. Jeg havde en del uldgarnsrester, så jeg forsøgte mig med denne taske inspireret af en rygsæk fra Vivian Høxbros bog Dominostrik. Den er foret med stof, så den er blevet lidt mere solid:
Den beige taske er strikket i 2005, og blev forsynet med en strikket bladkant og hæklede blomster. Den blev foret med stoffoer i gammelrosa og forsynet med lynlås. Den grønne jordbærtaske er fra 2006 og er inspireret fra en gammel opskrift på en pude. Det skal forstille jordbær, -blomster og-blade. Den blev foret med stof og forsynet med lynlås.

Ingen kommentarer:

background