tirsdag den 1. januar 2008

status:broderier

Nytår er jo statustid, og jeg har nu prøvet at kigge på, hvad jeg har liggende, som jeg har startet op her 1/1-2008. . Jeg har ikke taget det med, som jeg ikke er startet på endnu - der ligger mindst 2 mere, der venter :0)
Bogstavbroderiet med blomster købte jeg i Broderiantik i Kbh. i 2005. Desværre er det enkelttrådet, så det kræver meget lys og også helst en lup.
Her ses status jan.2007. Alle bogstaverne er i princippet klar, men jeg mangler detaljer på dem, samt de 2 blomsterkranse i siderne:
Juleløberen i korssting blev opstartet sommeren 2006. Den skal sys med 3 tråde og består af et tulipan/hjertemønster, så det går lidt hurtigere. Men den nåede altså ikke helt at blive klar til hverken 2006 eller 2007! Jeg er nået lidt over halvvejs her i jan.2007.
Nærbillede af mønsteret:
Dette stramajbroderi broderes på plastikkanvas og kan sættes fast på f.eks. en computerskærm. Men som altid med broderi bliver jeg hurtigt træt af det. Så det er nået hertil jan.2007:

Ingen kommentarer:

background