tirsdag den 1. januar 2008

min datters projekter

Min datter er endnu ikke så interesseret i håndarbejde, men det går nok. Det var jeg heller ikke i hendes alder. Men da både mormor, farmor, samt samtlige oldemødre har strikket og hæklet, håber jeg selvfølgelig, at hun er arveligt belastet, og får lyst til at strikke, når hun bliver voksen. Jeg har medtaget nogle af hendes foreløbige projekter.

Elefanten er en fin kultegning fra 2004 og maleriet af æg/bacon er fra 2005:
Den gule taske/collage er fra 2005 og bliver anvendt til mit sygrej, saks, nåle m.v. Den røde taske fra 2006 anvender jeg til strikkepinde/hæklenåle:
Bolchepuden er fra 2006:
Juleforklædet er en gave til mig fra dec. 2006:

2 kommentarer:

Jane sagde ...

Hej hej
Velkommen som blogger. Jeg har bloglinet dig så jeg ikke går glip af noget;-)
Kh Jane

strikkeren sagde ...

Hej Jane
Tak for kommentaren. Jeg er ret ny herinde, så jeg har ikke helt fundet ud af, hvordan jeg tilpasser siden og f.eks. let ser kommentarer. Men det går nok. Jeg vil også gå ind og studere din side :0)
Kh Strikkeren

background