lørdag den 2. januar 2016

Cardigan med snoninger

Jeg har tidligere strikket en cardigan fra Drops design med snoninger i guldfarvet garn
(model "Champagne" http://www.garnstudio.com/pattern.php?id=5685&cid=3). Det har været en ynglingscardigan som er blevet vasket mange gange, og er blevet lidt kort på ærmerne. Derfor ville jeg gerne have en ny. Jeg havde et købt 2 cones råhvid Cable Angora (20% angora, 20% akryl og 60% ren, blød bomuld) på udsalg hos Garnudsalg.dk for kun 200 kr ialt. Og strikkefastheden passede perfekt. Den er strikket i perioden sep-okt.2015. Jeg er meget glad for den. Den er dejlig varm og blød.

 Her ses den fra forsiden:
Og bagsiden:
Her er detalje fra hals og kanter med de fine træknapper:
 Og ærmerne:



2 kommentarer:

Sussie sagde ...

du har sandelig været flittig, kan det ikke smitte lidt af på mig ??? har lidt svært med at komme igang med noget i øjeblikket

strikkeren sagde ...

Jo, jeg skal prøve 😀. Men det er nok mest, at jeg slet ikke kan lade være. Du skal nok også komme igang. Du skal bare have det rigtige projekt, så kommer det helt af sig selv😀

background