lørdag den 2. januar 2016

Garn med potentiale :-)

Engang imellem kan det være rart at se på den garnmængde, som har det med at hobe sig op.
Jeg har vilde planer om at strikke firkanter til et par sengetæpper  af alle resterne.
Derfor har jeg været i alle gemmerne for at få et overblik. Og her er hvad jeg fandt:

Her er en kasse med blandet garn; tyk bomuld, denim og merciseret bomuld:
 Pyntegarn, rester fra da jeg strikkede Barbietøj:
Rester af hør, mohair, alpakka fra tidligere projekter:
 Tyk bomuld og lidt Red heart polyester:
 Himmalaya denimgarn og tyk bomuld:
 Rester af uldgarn fra tidligere projekter:
 Rester af strømpegarn fra tidligere projekter, samt
et par enkelte hele nøgler, som ikke er blevet strikket:
 Strømpegarn indkøbt til halvlange sokker, som jeg
ikke lige har fået strikket:
 Rester fra uldjakke i Karisma uldgarn
samt jakke med snoninger:
 Rester af Rasmillas ynglingsgarn
samt vinrød merino fra projekter:
 Uld/bomuld og Bomuld/hør købt som bl.a. garnblomst 
hos Garnudsalg.dk:
 Så er der bomuldsrester i blå, beige, hvide og grønne nuancer:
 Og bomuldsrester i røde, orange, gule og lilla nuancer:
 Her er glaskrukken med hele nøgler bomuldsgarn indkøbt
til småprojekter (karklude og køkkenhåndklæder), som jeg strikker,
indimellem de større projekter:



Ja, der er jo lidt meget, men jeg vil meget gerne have det brugt, så det er vist bare at komme igang. Jeg har fundet inspiration på Pinterest til strikkede tæpper af firkanter, hvor der leges med både striber, hulmønstre og diverse damaskmønstre.

Ingen kommentarer:

background