søndag den 29. juli 2012

Ipadtaske i entrelac/neverkont

Så er tasken helt færdig. Farverne er blevet flotte, men den er blevet lidt skæv, fordi jeg (måske?) er kommet til at strikke en ½ række ekstra? Jeg ved det ikke. Jeg kunne ikke se det, da den var uvasket/ufiltet. Men nu er den vasket mange gange, og den er slet ikke blevet så filtet, som jeg troede. Jeg prøvede først forsigtigt med en gang håndvask med masser af sæbe. Derpå fik den en tur på 30 grader i vaskemaskinen, og til sidst en tur på 40 grader. Den er blevet pænere i strukturen og ujævnhederne, som der naturligt opstår ved neverkontstrik, er blevet pæne. Men den er ikke blevet mindre. Ipad'en kan stadig ligge på den lange led i den. Derfor har jeg bestemt mig til, at den i stedet skal anvendes som håndarbejdspose. Her er et par billeder af tasken/posen:

Ingen kommentarer:

background