søndag den 29. juli 2012

Feriehåndarbejde: karklude, brilleetui og bogmærke

Der blev også tid til at hygge med håndarbejde i ferien. 

Her er det den gule karklud i uelastisk rib:
Selvom Ipad tasken drillede, så ville jeg gerne prøve endnu en ting i entrelac teknik. Derfor har jeg strikket dette brilleetui til mig selv. Det er ikke vasket endnu, så det er stadig ujævnt. Det skal også forsynes med et for, samt en lille strop samt en flot knap:

Når vi er på badeferie i udlandet, er det rart at have et lille håndarbejde med. Derfor har jeg i flere år været i gang med diverse små bogmærker. Jeg blev færdig med endnu et med Mariehøns:

Denne hæklede karklud har også ventet på, at der blev tid (lyst) til at gøre den færdig, men jeg fik hæklet de sidste rækker i går aftes: 

Ingen kommentarer:

background