søndag den 26. februar 2017

Kay Bojesen fugl #mitkaybojesen

En af mine kollegaer har 25 års jubilæum i næste uge, og hun er glad for dyr. Derfor har jeg hæklet denne Kay Bojesen fugl. Opskriften er fundet hos:http://lityfa.dk/haeklet-kay-bojesen-fugl/

Det er en god opskrift, men hvis jeg skal hækle den igen, vil jeg nok hækle benene lidt længere. Jeg har brugt vatpinde, som fyld til benene. Som anbefalet i opskriften, har sat en jeansknap i, så hovedet kan dreje. Det var lidt tricky, men da jeg havde fået bikset det på plads (vha en hammer) fungerede det godt. Jeg er igang med at hækle en lille gavepose til den, men den er ikke helt klar endnu.







#mitkaybojesen

2 kommentarer:

Sussie sagde ...

den er simpelthen nuttet, hvor får du al den energi fra?? og fantasien fejler ikke noget kan jeg se.
knuzzer fra mor

strikkeren sagde ...

Ja, det med energien ligger jo til familien :-) og fantasien er jo fra andre kreative sjæle, som heldigvis deler gavmildt ud af ideerne.

background