tirsdag den 8. november 2011

Bolero jakke

Der er stadig gang i strikketøjet, selvom der ikke er kommet meget nyt på bloggen på det sidste. Men uanset hvad jeg går i gang med i øjeblikket, så vil det ikke, som jeg vil. Jeg har hele jakkedelen klar, og var godt igang med ærme nr. 2 før jeg fandt ud af, at ærmerne blev for stramme. Og selv om de skal være strammere end på den 1. model, skal den jo også stadig være ok. Så 1½ ærme blev pillet op, og der blev regnet på nye udtagninger. Nu er jeg snart ved at være der. Begge ærmer er nu færdige, så jeg skal bare sy dem på og sy jakken sammen i siderne. Skuldersømmene har jeg klaret ved at strikke dem sammen. Så jeg skal snart have samlet masker op til at strikke den brede kant. Der kommer billeder, når jakken er helt færdig.

Ingen kommentarer:

background