tirsdag den 23. februar 2010

Små projekter af restegarn

Der er ikke blevet købt garn i laaaang tid, selvom jeg var svært fristet i Edinburgh. Vi kom forbi en strikkebutik hver gang vi skulle tilbage til hotellet. Og de havde de sødeste strikkede tekandeposer udstillet i vinduet! Men jeg havde jo ikke strikkepinde med og synes, at det var lidt fråds at købe nye, når jeg lige har købt mine knit-picks. Men vel hjemme igen er der atter kommet gang i pindende. Af restegarnet er der kommet endnu en karklud:

På pindene er også den tredje pude af strømperestegarn. Den er næsten færdig. Jeg checkede garnresterne igennem og fandt et nøgle ensfarvet, grønt strømpegarn. Det er synd ikke at bruge det til noget, så jeg er gået igang med en strømpe med lille ribkant og glatstrikket skaft. Der skal derpå broderes nogle små blomster på.

Ingen kommentarer:

background