tirsdag den 5. januar 2010

Knæstrømper, køkkenhåndklæde og hue

Som lovet har jeg nu fået taget nogle billeder af de seneste projekter. Først er her knæstrømperne til min datter. De er strikket af 3 ngl. gråt strømpegarn fra Brugsen:
Køkkenhåndklædet er strikket for et stykke tid siden i hør/bomuldsgarn (80/20) og har været anvendt et par gange:
Endelig er huen godt igang på pindene:

Den har været pillet helt op en enkelt gang, da jeg i første omgang havde strikket mønsteret på et ombuk, der skulle vende udad. Men det så helt forkert ud. Så jeg startede forfra, og strikkede først et ombuk, der skal vende indad, og derpå mønsteret. Det synes jeg selv er meget pænere. Blomstermønsteret har jeg fundet på Garnstudios side under Norske mønstre.

1 kommentar:

Fríða sagde ...

ser fint ud, hvor har du fundet opskrift til knæströmper. har nemlig også en teenagedatter der önsker sig sådanne.
kh.fra Island
Frida

background