lørdag den 31. december 2016

Bullet journal, diverse illustrationer 2016

Som fortalt i et tidligere indlæg, er Bullet Journal nu min nye store hobby, som jeg anvender med stor glæde i det daglige. Det fungerer fint for mig, at jeg selv kan udarbejde min kalender - efter behov - og at jeg samtidig kan få afløb for mine tegnelyster gør jo heller ikke noget. Her er lidt flere kig:

Jeg var inde og se Fantastic Beasts and where to find them med min søde mor i November. Hvis man godt kan lide J.K. Rowling og Harry Potter universet, kan den varmt anbefales. 
Det gav mig inspiration til denne side: 

I bullet journaler kan man lave lister/oversigter. Jeg har flere bl.a. denne tv/film liste, som selvfølgelig også er illustreret:

Et par eksempler på en ugeoversigt:


Jeg har også 3 sider med lister over ynglingsmusik. De er bl.a. illustreret med følgende tegninger:


 Endnu et eksempel på en ugeoversigt:

Ingen kommentarer:

background